Let op! Heb je binnenkort een nieuw paspoort, ID-kaart of rijbewijs nodig? De wachttijden zijn een stuk langer dan je van ons gewend bent.
Maak daarom op tijd een afspraak. Meer informatie vind je in dit nieuwsbericht.

Wegwerkzaamheden

Hieronder vind je een overzicht van alle wegwerkzaamheden in Maashorst.

Gedeeltelijke afsluiting provinciale weg N605 in Volkel

Vanaf maandag 26 februari tot medio april is de provinciale weg N605 gedeeltelijk afgesloten. Aannemersbedrijf Hurkmans en Zonen voert in die periode in opdracht van Enexis werkzaamheden uit ter verbetering van het elektriciteitsnet. Tijdens de werkzaamheden wordt een aantal straten afgesloten zodat medewerkers veilig en met voldoende ruimte kunnen werken.

Welke straten zijn afgesloten

De afsluiting betreft de N605 Brabantstraat, Leeuwstraat en Nieuwe Udenseweg in Volkel. Deze straten zijn gedurende de afsluiting alleen bereikbaar voor fietsers, bus- en hulpdiensten en bestemmingsverkeer. Aanliggende bedrijven en woningen blijven bereikbaar. Overig verkeer zal worden omgeleid via de Zeelandsedijk. Mocht de bereikbaarheid door omstandigheden in het geding komen, dan zal Enexis hier tijdig over communiceren.

Bushaltes buiten bedrijf

Busmaatschappij Hermes kan tot en met 15 april 2024 de bushaltes Biesthoek, Molen en Schoolstraat in Volkel niet gebruiken. Reis je toch met de bus? Stap dan op bij de Arriva bushalte Rudigerstraat en check de website van Hermes (Deze link gaat naar een andere website)voor de actuele busroutes.

Meer informatie

Bij vragen kun je contact opnemen met Aannemersbedrijf Hurkmans via telefoonnummer 0493 - 49 84 98. Vraag vervolgens naar de projectleider van de werkzaamheden in Boekel.