• Stempas voor Europees Parlementsverkiezing

14 mei 2024 - Met je stempas breng je jouw stem uit tijdens de Europees Parlementsverkiezing op donderdag 6 juni 2024

• Langere wachttijden in 2024 voor afspraken

14 mei 2024 - In 2024 verlopen veel Nederlandse identiteitskaarten en paspoorten. Veel inwoners vragen daarom een nieuw paspoort of nieuwe identiteitskaart aan. Hierdoor wordt het drukker dan normaal.

• Veilig buitenspelen

14 mei 2024 - Onze medewerkers van de buitendienst controleren regelmatig alle speeltoestellen in de gemeente. Zo houden we de speelplekken fijn en veilig voor kinderen om er te spelen.

• Wie kies jij als vrijwilliger van het jaar?

14 mei 2024 - Ken jij iemand die zich als vrijwilliger inzet om Maashorst een stukje mooier te maken?

• Berenschot onderzoekt hoe jij denkt over gemeente Maashorst

13 mei 2024 - Sinds 1 januari 2022 vormen de voormalige gemeenten Landerd en Uden samen de nieuwe gemeente Maashorst. Bij het ontstaan van de gemeente Maashorst is afgesproken dat binnen 3 jaar het functioneren van de gemeente wordt onderzocht. Wat vind jij hiervan? Geef je mening.

• Stichting Muzerijk ontvangt subsidie voor multifunctionele verbetering

10 mei 2024 - Het college van Maashorst stemde in met een investeringssubsidie van 77.800 euro voor Stichting MuzeRijk om de verbouwing van de keuken en flexibele wanden in het ontmoetingsplein mogelijk te maken.

• Pilot gedragsbeïnvloeding tegen verkeerslawaai

10 mei 2024 - Een pilot rondom gedragsbeïnvloeding bij De Rondweg in Uden moet leiden tot een verlaging van verkeerslawaai op piekmomenten voor omwonenden. Het college stemde hiervoor in met het benodigde extra budget van 17.500 euro om deze pilot verder uit te werken.