Let op: Op Koningsdag (27 april) is de Milieustraat gesloten en wordt er geen afval aan huis ingezameld. Het ophalen vindt op een andere dag plaats. Check hiervoor je afvalkalender.

Veiligheid van onze ICT-systemen

Bij de gemeente Maashorst vinden wij de veiligheid van onze systemen erg belangrijk. Ondanks alle voorzorgsmaatregelen blijft het mogelijk dat een zwakke plek in de systemen te vinden is. Daarom bieden we de mogelijkheid zo'n zwakke plek te melden. Dit noemen we Coordinated Vulnerability Disclosure (CVD).

Melden van zwakke plekken in systemen

Wanneer je een zwakke plek in één van onze systemen ontdekt, dan horen wij dit graag, zodat wij snel maatregelen kunnen nemen. Stuur hiervoor een mail naar privacy@gemeentemaashorst.nl.

Door het maken van een melding ga je als melder akkoord met onderstaande afspraken over Coordinated Vulnerability Disclosure en zal gemeente Maashorst jouw melding volgens onderstaande afspraken afhandelen.

Dit vragen wij jou

Wat jij van ons mag verwachten

Hartelijk dank voor jouw melding!