Stempas kwijt of niet ontvangen

Je ontvangt je stempas uiterlijk woensdag 15 oktober 2025 via de post. Heb je deze dan nog niet ontvangen, dan kan je vanaf 15 oktober 2025 een vervangende stempas aanvragen. Ook als je de stempas kwijt bent geraakt, kun je een vervangende stempas aanvragen.

Tot uiterlijk dinsdag 28 oktober 2025, 12.00 uur kun je op afspraak bij de balie van het gemeentehuis een vervangende stempas aanvragen. Maak hier een afspraak (Deze link gaat naar een andere website) en neem je identiteitsbewijs mee.

Tot uiterlijk vrijdag 24 oktober 2025 kun je dit verzoek ook digitaal aanvragen. Klik op de button met 'Aanvragen vervangende stempas' om deze digitaal aan te vragen.

Aanvraag vervangende stempas (Deze link gaat naar een andere website)

Let op! Mocht je alsnog je oude stempas terugvinden dan kun je deze niet meer gebruiken. Je kunt hier dus niet meer mee stemmen, dat kan alleen met de nieuwe stempas. 

Lukt het niet om digitaal een vervangende stempas aan te vragen?

Gebruik dan onderstaande formulier. Je kunt dit downloaden invullen en retour sturen naar:

Team Verkiezingen

Postbus 83, 5400 AB te Uden

Formulier - verzoek vervangende stempas 2025 (PDF, 33.9 kB)

Je kunt het ook inleveren bij de receptie. Het formulier moet voor vrijdag 24 oktober 2025 bij ons ingeleverd zijn.