Dienstverlening
Bij Maashorst vinden we het belangrijk dat je goed en snel geholpen wordt. Daarom kijken we steeds hoe onze dienstverlening beter kan. Bijvoorbeeld door dingen makkelijker online te regelen, of door je sneller antwoord te geven op je vraag.
Op deze pagina lees je waar we mee bezig zijn. Zodat jij weet wat je kunt verwachten.
Bereikbaarheid
We willen dat je ons makkelijk kunt bereiken. Of je nu een vraag hebt, iets wilt regelen of ergens niet uitkomt. Daarom zorgen we dat je ons kunt bellen, mailen of een afspraak maken.
Bel je ons, dan proberen we je meteen goed te helpen. Lukt dat niet? Dan zorgen we dat je zo snel mogelijk wordt teruggebeld door de juiste medewerker.
We kijken ieder jaar hoe goed dat lukt. Wat gaat goed, en waar kunnen we sneller of duidelijker zijn? Daar werken we aan.
Feedback
We willen graag weten wat jij van onze dienstverlening vindt. Zo kunnen we blijven verbeteren. Daarom vragen we op verschillende manieren om jouw mening:
MOR-meldingen
Heb je iets gemeld in de openbare ruimte, zoals een kapotte lantaarnpaal of losliggende stoeptegel? Dan krijg je van ons een e-mail. Eerst stond daar alleen dat de melding was afgehandeld, ook als het werk nog moest gebeuren. Dat zorgde soms voor verwarring. Nu laten we in de mail weten wanneer het werk wordt ingepland. Zo weet je beter waar je aan toe bent.
Brieven in duidelijke taal
We willen brieven sturen die je makkelijk kunt lezen. Dus zonder ingewikkelde taal. In sommige brieven staat nu een QR-code. Die kun je scannen om te laten weten of je de brief duidelijk vond, en of we iets kunnen verbeteren.
Website
Via de website kunnen inwoners feedback geven. Dit kan door middel van de 3 smileys onderaan iedere pagina. Naar aanleiding van de opmerkingen kijken we wat we kunnen verbeteren. Zo hebben we de afgelopen tijd de informatie over afval aangepast. Ook hebben we veel zoekwoorden toegevoegd op de website, waardoor informatie beter vindbaar is.
Ondernemers
Ben jij ondernemer in Maashorst? Dan horen we graag wat jij vindt van onze dienstverlening.
Heb je het afgelopen jaar informatie gezocht op onze website of contact gehad met een van onze bedrijvencontactpersonen? Vul dan een korte vragenlijst (Deze link gaat naar een andere website) in.
Meer Inwoners
- Afval
- Belasting
- Bouwen en wonen
- Cultuur
- Duurzaamheid
- Evenementen
- Geboorte en overlijden
- Hulp en ondersteuning
- Meldingen en klachten
- Nieuws
- Oekraïne
- Onderwijs en kinderopvang
- Ontmoetingspleinen
- Opvang asielzoekers
- Parkeren, verkeer en vervoer
- Paspoort, identiteitskaart of rijbewijs
- Projecten
- Samen denken, samen doen
- Sport en bewegen
- Trouwen
- Uittreksels en verklaringen
- Veiligheid en handhaving
- Verhuizen
- Vliegbasis Volkel (Deze link gaat naar een andere website)
- Werk en inkomen
- Water en riolering