Regel uw zaken digitaal

Geplaatst op vrijdag 11 maart 2022

Bron: Dienstverlening

U hoeft dan niet meer naar het gemeentehuis

Wij gunnen onze inwoners de dienstverlening die ze verdienen! Daarom kunt u uw zaken zelf thuis regelen, de digitale dienstverlening. U hoeft dan niet meer naar het gemeentehuis.

Voordelen voor u en voor ons

De gemeente Maashorst werkt continu aan het verbeteren van de dienstverlening voor haar inwoners. Het thuis aanvragen van producten, via uw eigen DigiD, is één van de belangrijkste verbeteringen. En dat heeft voordelen. Voor u, als inwoner, maar ook voor ons, als organisatie.

Voor u:

  • U kunt 24/7 terecht op de website van de gemeente Maashorst.
  • U bent direct aan de beurt op het tijdstip dat u zelf kiest.
  • U wordt direct geholpen en hoeft dus niet meer (lang) te wachten.
  • U bespaart tijd, u hoeft niet meer naar de balie van het gemeentehuis te komen.

Voor ons:

  • Het levert meer efficiency en effectiviteit op.
  • Wij bieden u een ruimere openstelling zodat u direct wordt geholpen.
  • Het aantal klantcontacten wordt verminderd.
  • De gemeente kan op deze manier sneller en klantgerichter werken.

Wat kunt u digitaal regelen?

  • Doorgeven verhuizing
  • Doorgeven vermissing reisdocument
  • Aanvragen uittreksel BRP
  • Aanvragen afschrift Burgerlijke Stand
  • Wijzigen naamgebruik
  • Wijzigen geheimhouding persoonsgegevens
  • Aangifte geboorte
  • Aangifte overlijden

Wat als u uw verzoek niet digitaal kunt regelen?

Als u uw verzoek niet digitaal kunt regelen, dan komt u naar de balie van het gemeentehuis. Maak vóóraf online een afspraak als u de gemeente bezoekt. U maakt de afspraak op www.gemeentemaashorst.nl.

Meer nieuws

Meer nieuws

Hoe tevreden bent u over deze pagina van de website?