• Fietsenkijkdag zaterdag 21 september 2024

16 sep 2024 - Op zaterdag 21 september tussen 10.00 en 11.00 uur vindt er weer een fietsenkijk- en verkoopdag plaats op de gemeentewerf aan de Hockeyweg 3 in Uden. Er zijn ongeveer 20 fietsen te koop.

• Bouw van 200 woningen voor Zeeland

16 sep 2024 - Het bestemmingsplan Repelakker III in Zeeland kan ter vaststelling worden voorgelegd aan de gemeenteraad. Dat heeft het college van Maashorst besloten. Het plan is goed voor de bouw van 200 woningen.

• Gemeente Maashorst streeft naar eerlijke prijzen en betaalbare accommodaties

16 sep 2024 - Het college van burgemeester en wethouders van gemeente Maashorst heeft de nieuwe beleidsnota ‘Accommodatiebeleid en tarifering maatschappelijk vastgoed’ vastgesteld.

• Data en locaties mobiele milieustraat in september

10 sep 2024 - In september komt de mobiele milieustraat weer naar je toe

• Geld voor initiatieven in de Peel

5 sep 2024 - Met de zogenoemde Impulsregeling steunt NOVEX De Peel samenwerkingsverbanden van ondernemers, inwoners en maatschappelijke organisaties die bijdragen aan het ‘Zich Ontwikkelend Perspectief' voor de Peel.

• Extra maatregelen na incident in wijk Jonkerveld Uden

1 sep 2024 - In de nacht van zaterdag op zondag is er geschoten op een woning in de wijk Jonkerveld in Uden. Bij diezelfde woning vond in de nacht van 24 op 25 augustus ook een explosie plaats. De politie heeft de zaak in onderzoek en als gemeente hebben we inmiddels procedures in gang gezet voor zichtbare en onzichtbare maatregelen.

• Bijna 100 woningen voor Schaijk

21 aug 2024 - Het bestemmingsplannen Akkerwinde III in Schaijk kan ter vaststelling worden voorgelegd aan de gemeenteraad. Dat heeft het college van Maashorst besloten. Het plan is goed voor de bouw van bijna 100 woningen.