Let op: Op Koningsdag (27 april) is de Milieustraat gesloten en wordt er geen afval aan huis ingezameld. Het ophalen vindt op een andere dag plaats. Check hiervoor je afvalkalender.

Inloopdagen omgevingsvisie

Geplaatst op zaterdag 11 juni 2022

Hoe zorgen we ervoor dat iedereen in de gemeente Maashorst prettig kan blijven wonen en werken? Hoe zien wij onze leefomgeving in de toekomst? Voor welke uitdagingen staan we bij nieuwe ontwikkelingen? De ambities en beleidsdoelen voor de fysieke leefomgeving binnen de gemeente Maashorst leggen we voor de lange termijn vast in een omgevingsvisie. Dan gaat het dus over ruimte, water, milieu, natuur, landschap, verkeer en vervoer, wonen en werken en cultureel erfgoed. We houden daarbij rekening met opgaven zoals de klimaatverandering, de energietransitie en woningbouw. Tijdens de inloopdagen in de dorpen halen we in een open gesprek met inwoners/ondernemers graag op wat hún verwachtingen en ideeën voor de toekomst (periode 2030-2040) zijn.

De inloopdagen:

- Maandag 13 juni Schaijk, Phoenix   15:00-21:00 uur
- Dinsdag 14 juni  Zeeland, De Garf   15:00-20:00 uur
- Woensdag 15 juni  Reek, Het wapen van Reek  15:00-20:00 uur
- Donderdag 16 juni  Volkel, de Schakel  15:00-21:00 uur
- Zaterdag 18 juni Uden, Marktstraat 17  10:00-16:00 uur
- Maandag 20 juni Uden, vergadercentrum Meeters 15:00-21:00 uur
- Dinsdag 21 juni  Odiliapeel, Terra Victa   15:00-21:00 uur

Medewerkers van de gemeente Maashorst zijn aanwezig om uitleg te geven en te luisteren naar uw verwachtingen en ideeën. Bent u verhinderd tijdens de inloopavond in eigen dorp? Geen probleem, kom gerust naar een van de andere inloopdagen. Er hangen telkens kaarten van alle dorpen.