Let op! Heb je binnenkort een nieuw paspoort, ID-kaart of rijbewijs nodig? De wachttijden zijn een stuk langer dan je van ons gewend bent. Maak daarom op tijd een afspraak. Meer informatie vind je in dit nieuwsbericht.

Openbare verpachting van (landbouw)grond vanaf 2024 in Maashorst

Geplaatst op dinsdag 24 oktober 2023

De gemeente Maashorst heeft landbouwgrond en graspercelen in eigendom welke tijdelijk verpacht worden, totdat de grond wordt ingezet voor het door de gemeente beoogde einddoel.

Wat wordt er verpacht?

De percelen zijn gelegen in Zeeland en Uden. Er wordt maximaal 1 cluster aan een geïnteresseerde verpacht. Met uitzondering van situaties waarbij er geen andere geïnteresseerden zijn voor een cluster. De pachtgronden worden door middel van een openbare selectieprocedure verpacht voor de duur van 1 of 4 jaar en gaat in op 1 januari 2024.

Selectieprocedure

Het selectiedocument en meer informatie hierover is vanaf 6 november te vinden bij de aangeboden clusters onder “Documenten” op het Pachtportaal (Deze link gaat naar een andere website).

Vanaf 17 tot en met 26 november 2023 kan op de verschillende clusters ingeschreven worden via het digitale inschrijfformulier (Deze link gaat naar een andere website). Dit formulier is pas beschikbaar vanaf 17 november.

Kijk voor de selectiecriteria en meer info op de website van gemeente Maashorst.