Let op! Heb je binnenkort een nieuw paspoort, ID-kaart of rijbewijs nodig? De wachttijden zijn een stuk langer dan je van ons gewend bent. Maak daarom op tijd een afspraak. Meer informatie vind je in dit nieuwsbericht.

Doe mee en verduurzaam met je VvE

Geplaatst op dinsdag 16 april 2024

Je wilt graag je appartementencomplex, flat of gezamenlijke woning verduurzamen, maar weet niet hoe? Goed nieuws! Namens de gemeente Maashorst biedt VvE Belang een gratis driedaagse verduurzamingscursus aan voor bewoners en leden van een Vereniging van Eigenaren (VvE).

Tijdens de cursus leer je alles over juridische en technische onderdelen die bij het verduurzamen van een VvE komen kijken. Denk aan het lezen en begrijpen van de akte van splitsing, technische mogelijkheden die bij jouw VvE passen en het in kaart brengen van behoeften en bezwaren van bewoners van een VvE.

De driedaagse cursus wordt gegeven in het gemeentehuis in Uden en vindt op de volgende middagen plaats:
• Woensdag 24 april van 13.00 – 17.00 uur
• Woensdag 1 mei van 13.00 – 17.00 uur
• Woensdag 15 mei van 13.00 – 17.00 uur

Wil je graag deelnemen aan de gratis verduurzamingscursus? Meld je dan aan op www.vvebelang.nl/events/maashorst (Deze link gaat naar een andere website). Wees er snel bij! Er zijn 20 plekken beschikbaar.