Let op! Heb je binnenkort een nieuw paspoort, ID-kaart of rijbewijs nodig? De wachttijden zijn een stuk langer dan je van ons gewend bent.
Maak daarom op tijd een afspraak. Meer informatie vind je in dit nieuwsbericht.

Visie Toerisme en Recreatie Maashorst 2040

Maashorst heeft een mooie combinatie van unieke natuur, cultuurhistorie en toeristisch en recreatief aanbod. We hebben inwoners en bezoekers veel te bieden. En we werken er hard aan om de meest aantrekkelijke gemeente van Brabant te zijn voor toerisme en recreatie. Net als de ondernemers in de sector. Ook voor hen zijn toerisme en recreatie van groot belang.

Daarom hebben we samen gewerkt aan de Visie Toerisme en Recreatie Maashorst 2040. (PDF, 56.8 MB) De visie en het bijbehorende uitvoeringsprogramma zijn opgesteld in samenspraak met de betreffende ondernemers (recreatie, agrarisch, horeca en centrumondernemers), betrokken inwoners per kern, Platform Toerisme Maashorst, jongeren namens Campus Uden en de Pul/MC, culturele organisaties en natuurorganisaties. Een gedegen plan, dat richting geeft voor gemeente én voor ondernemers.

Gastvrij, gemoedelijk en knus

Maashorst staat voor gastvrij, gemoedelijk en knus. Er is van alles te beleven, maar tegelijkertijd ervaar je hier die heerlijke rust en Brabantse warmte. Ontdek ons veelzijdige aanbod via de website Explore Maashorst (Deze link gaat naar een andere website).

Bekijk ook deze projecten

Alle projecten