Let op: donderdag 9 mei is de Milieustraat gesloten en wordt er geen afval aan huis ingezameld. Het ophalen van huisvuil vindt plaats op een andere dag. Check hiervoor je afvalkalender.

Materialen lenen bij de gemeentewerf

Als je een evenement organiseert, kun je borden, hekken en afvalcontainers lenen bij de gemeentewerf.

Aanvragen

Je kunt de materialen van de gemeentewerf aanvragen via buitendienstverkeer@gemeentemaashorst.nl. Geef in jouw aanvraag aan hoeveel dranghekken en/of afvalbakken je nodig hebt, de datum wanneer je deze nodig hebt en voor welk evenement. Wij brengen de benodigde materialen en halen deze na afloop ook weer op.

Vergoeding bij schade of verlies

Als materialen kwijt raken of kapot gaan, moet je een vergoeding betalen.