Let op: Op Koningsdag (27 april) is de Milieustraat gesloten en wordt er geen afval aan huis ingezameld. Het ophalen vindt op een andere dag plaats. Check hiervoor je afvalkalender.

Uitnodiging voor gedecoreerden in de gemeente Maashorst

Geplaatst op woensdag 27 maart 2024

Op zaterdag 27 april viert onze Koning zijn verjaardag en die vieren wij graag met alle gedecoreerden in onze gemeente. De burgemeester ontvangt jou graag voor een lekker kopje koffie om 09.30 uur in de foyer van theater Markant in Uden. Er is een leuk en feestelijk programma dat we omstreeks 11.15 uur afsluiten met een toost op onze jarige Koning.

Geen persoonlijke uitnodiging ontvangen?

We hebben voor deze bijeenkomst de gedecoreerden zo veel mogelijk persoonlijk uitgenodigd.
Heb jij geen persoonlijke uitnodiging gekregen, maar heb je wel een Koninklijke onderscheiding ontvangen en woon je in de gemeente Maashorst, dan ben je van harte welkom met jouw partner of introducé.

Hoe kan ik me aanmelden?

Je kunt je per mail aanmelden via koningsdag@gemeentemaashorst.nl.
Geef in de mail jouw adresgegevens door en laat even weten of je alleen komt of dat je iemand meebrengt.
Aanmelden kan tot 13 april a.s.