Let op: donderdag 9 mei is de Milieustraat gesloten en wordt er geen afval aan huis ingezameld. Het ophalen van huisvuil vindt plaats op een andere dag. Check hiervoor je afvalkalender.

Vragenlijst: hoe kunnen we jou van dienst zijn?

Geplaatst op maandag 22 april 2024

We vinden het belangrijk dat onze inwoners en ondernemers ons goed, snel en makkelijk kunnen bereiken. We onderzoeken of er nieuwe manieren van contact zijn die we in de toekomst kunnen gaan gebruiken. Help jij mee?

Vul de vragenlijst anoniem in via Invior | dienstverleningmaashorst (Deze link gaat naar een andere website)

Of scan de QR-code onderaan deze pagina.

Waarom deze vragenlijst?

In 2023 vroegen wij jullie mening om onze dienstverlening te verbeteren. De reacties gaven ons waardevolle inzichten. Aan de hand van jullie reacties zijn we al bezig om onze dienstverlening te verbeteren. Wat ons opviel was dat jullie opmerkingen hadden over het contact met ons. We kijken naar aanvullende manieren van contact, zoals livechat, chatbot, digitale balie en hulp dichtbij. Nu zijn we benieuwd naar jouw mening hierover. Daarom nodigen we je uit om onze korte vragenlijst in te vullen.

Wat als ik geen computer heb?

Als je geen computer hebt of hulp nodig hebt bij het invullen van de vragenlijst, bel dan naar Invior (tel. 085 - 486 01 00) voor een papieren versie.

Meer weten?

Heb je vragen over het onderzoek? Bel Marloes Bouwman of Moniek van Rijbroek op 0413 - 28 19 11 (op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur) of mail naar info@gemeentemaashorst.nl.

Wil je graag op de hoogte blijven van dit project? Meld je dan aan via maashorstaanhetwoord.nl/nl-NL/projects/dienstverlening (Deze link gaat naar een andere website).

QR-code vragenlijst contact dienstverlening gemeente Maashorst

Scannen van een QR-code

Zo scan je een QR-code met een iPhone of Android-toestel:

• Open de app Camera.
  • Doe alsof je een foto maakt van de QR-code. Richt de camera dus op de QR-code.
  • De QR-code verschijnt op het scherm. Breng de QR-code volledig in beeld.
  • Er verschijnt een melding om de achterliggende site van de QR-code te openen. Tik op de melding.

• Wapen van Reek gaat voor energieneutraal met pilot

2 mei 2024 - Met de oplevering van 162 zonnepanelen en een batterijpakket heeft ‘Het wapen van Reek’, als eerste gemeenschappelijke accommodatie een belangrijke pioniersrol in de duurzaamheidsambities van de gemeente Maashorst gekregen. Daarmee zet het college verdere stappen in de afspraak uit het bestuursakkoord, om gemeentelijk vastgoed - waar mogelijk - energieneutraal te maken.

• Gevechtsvliegtuigen verzorgen herdenkingsvlucht boven Soesterberg

2 mei 2024 - Op zaterdag 4 mei 2024 brengen gevechtsvliegtuigen, afkomstig van Vliegbasis Volkel een eregroet tijdens de jaarlijkse dodenherdenking over het Nationaal Militair Museum in Soesterberg. De vliegbewegingen vinden plaats tussen 11:00 uur en 14:00 uur.

• Uitspraak gerechtshof: gedoogbesluit gemeente Maashorst rechtmatig

1 mei 2024 - Een aantal omwonenden van de asielopvang in het Van der Valk hotel in Uden heeft vorig jaar een kort geding aangespannen tegen de gemeente en het COA.

• Militaire oefening in Maashorst

30 apr 2024 - In de periode 6 t/m 13 mei 2024 vindt er een militaire oefening plaats in Maashorst.